nostalgisk

En dag kom jeg over et gammelt blogginnlegg fra 2014. Jeg fikk en så nostalgisk følelse av å se innlegget. Det var et innlegg om hybelen min, som jeg flyttet inn i på denne tiden med en venninne for 3 år siden. Den tiden var veldig kjip, egentlig. Jeg hadde det ekstremt gøy, men ekstremt kjipt også. Det ble slutt med kjæresten i slutten av august, og vi snakket nesten ikke på en hel måned. Jeg husker faktisk ikke hvordan vi ble sammen igjen, men det ordnet seg til slutt. Ellers slet jeg litt generelt på denne tiden, og hadde ingen jobb å gå til. Så jeg hadde jo ingenting å gjøre om dagene. En periode sov jeg til 6-7 om kvelden, og var våken hele natten for å slippe å være våken om dagen. Jeg var så forbanna sliten og lei av alt at jeg begynte å ta piller for å føle meg bedre. Nå har jeg glemt mye av de dårlige følelsene jeg hadde, men husker veldig godt de gode! Hadde det mye gøy, og det er mye jeg savner.

Her bodde jeg altså for 3 år siden. Hybelen var utrolig fin og koselig, og jeg trivdes egentlig der. Bodde der knapt et år, og så flyttet jeg inn til Anders. Og nå har vi flyttet igjen, og bor i en koselig leilighet i sentrum. Samtidig som jeg savner denne tiden, så er jeg allikevel glad den er over. Jeg har det så mye bedre nå! Det er rart hvordan man ofte savner en tid som egentlig var ganske kjip. Men det er noe med det at når man har det skikkelig kjipt, så kan det bare gå oppover. Derfor hadde jeg det veldig gøy og festet mye, ting kunne ikke bli verre uansett. Haha!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg