yay or nay?

Dere som har fulgt bloggen i flere år, har kanskje sett meg i denne buksen på bilder? Kjøpte den på Carlings for 4-5 år siden, og husker at jeg digget den sånn! Nå i dag synes jeg fortsatt den er kul, og den ligger enda i klesskapet mitt. Jeg har så lyst til å bruke den igjen, men jeg vet ikke helt om jeg tør..? Hva synes dere om buksa? Yay eller nay? Synes den er fin med en svart body, men er redd buksen blir litt for mye? Hva mener dere? 

Jeg hadde planer om å gå å ta sol, men vet ikke om jeg gidder. Er så sulten at jeg dør, så kanskje jeg stikker en tur etter jeg har spist. Bare jeg som synes det er veldig uhygenisk å ligge i solsenga? Uansett hvor mye jeg renser den. Kanskje har det ligget en gammel grakall der før meg. Nei æsj, haha. Skulle hatt eget solarium i stua, høhø. Ellers har jeg bestilt meg time til frisør imorgen. Skal farge håret mørkere, sola har ødelagt fargen helt i sommer. Gleder meg! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg