livet mitt er over

Nå har jeg nettopp tatt en lang dusj, kuret håret og det hele. Hadde ikke vasket håret på en uke, haha. Prøver som jeg har sagt før å vaske det så sjeldent som mulig. Jeg kom hjem for ca 3 timer siden, og har ikke vært her hjemme siden i går. Dro til mamma etter jobb i går kveld, så var godt å komme hjem igjen! Fikk en pakke i posten som jeg hentet i dag også, tenkte å vise hva jeg fikk i et eget innlegg. Venter på enda en pakke, som er fra sheinside, men den kommer nok ikke helt enda. Tar alltid 100 år å vente på pakkene derfra. Ellers så så jeg ferdig siste episoden av Game of thrones istad, og nå føler jeg serr at livet mitt er over. Hahah, for realzzz! Har ingenting å glede meg til å komme hjem å se på. Nå er det bare å vente på sesong 8, men som sikkert er over et år til. Faen :(((( Dette er den beste serien i hele verden, den er til og med bedre enn The walking dead og Westworld! Så er skikkelig trist over å ha sett ferdig alle sesongene. På 3 uker har jeg sittet PAL foran tv’en og sett alt. For en rå serie! Dere som ikke har sett den enda har så sykt mye å glede dere til. Kunne ønsket jeg hadde kunnet slettet Game of thrones-minnet fra hjernen, og bare sett alt på nytt. Haha! I bakgrunnen står Black widows på tv’en, hva er egentlig det? Bra eller dårlig serie?

Nå skal jeg se Ex on the beach før jeg legger meg. Blir ikke natta riktig enda, begynner ikke før klokka 16 i morgen, såå. Kort dag på jobb både i dag og i morgen. Godt! Skal jobbe på lørdagen også, men på mandag (og søndag ceff) har jeg fri. På mandag skal jeg til tannlegen, og jeg gruer meg litt kjenner jeg. Skal bare på en vanlig årssjekk, men veeedder på at jeg har et eller flere småhull. Har nesten alltid det når jeg er der. Kan ikke skjønne hvorfor, for jeg pusser alltid tennene godt hver morgen og kveld. Og jeg spiser heller ikke søtsaker hver dag?? Blir spennende å se da. Synes det er så jævlig å måtte holde munnen helt åpen, brekker meg nesten jo. Hadde vært koselig å spydd ned hele tannlegen, lol.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg