laudag

Det føles virkelig ikke som lørdag i dag, siden jeg har vært på jobb. Var godt å komme hjem i kveld, nå skal jeg ikke på jobb igjen før på tirsdag. I kveld skal jeg bare være rolig, og skal vel sikkert se en eller annen film med Anders etterpå. I går så vi ‘Get out’, og helt ærlig så ble jeg skuffet. Hadde hørt at den skulle være SÅ bra, den hadde til og med fått 8 på IMDB. Synes den var dårlig jeg, da. Jaja! Folk har tydeligvis dårlig filmsmak da, hehhh. Noen filmtips da kanskje? Lyst til å se en DRIT BRA en. Jeg tenkte å vise dere noen innkjøp denne uka, så her er det! ↓

Jakken og toppen bestilte jeg fra Zalando, og buksa er fra Bikbok. Fargen på buksa ser heelt annerledes på bildet ser jeg, den er koksgrå i virkeligheten. Jeg så buksa på et instagrambilde Bikbok la ut, og så med en gang at jeg måtte ha den. Så en dag da jeg var på jobb måtte jeg gå å kjøpe den. Digger den! Adidasjakken har jeg siklet etter lenge, men har aldri funnet en med hette i butikkene. Helt enkel, men så fin. Kan liksom brukes til alt.

Ellers sitter jeg her og har vondt i hodet og bihulene. Jeg syntes det lukta litt sterk parfyme når jeg kom hjem i dag på badet, og etterhvert spredte lukta seg til stua også, og da måtte jeg spørre Anders hva dette var. Han hadde altså kjøpt sånn godlukt for å ha på badet, og nå lukter det sååå sterkt og mye her! Slengte hele driten i søpla, men lukta spredte seg enda mer, så til slutt hev jeg den ut ruta. Lol. Guud, som det lukter. Må jo lufte ut her. Aldri mer godlukt på badet, haha!

Nå skal det spises smågodt og drikkes villa her, høhø! Jeg og Anders er så glad i villa, kjøper det hver helg. Hadde helt glemt hvor godt det er.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg