skrekkspill

Hey. Nå er jeg hos familien i Verdal, og skal sove over siden jeg skal til tannlegen her imorgen. Senere skal jeg og bestemor se sesongstarten av Åndenes makt. Vi begge liker overnaturlige ting, haha. Gledes! På snakk om overnaturlige ting, Anders har playstation pluss, og da får han gratise spill av og til. Nå var 'Until dawn' gratis. Jeg husker at jeg leste om det spillet for et par år siden før det kom ut, og tenkte at dette spillet måtte jeg teste ut når det kom. Ble skikkelig giret når Anders sa at spillet var gratis, så måtte såklart spille det i dag. Dette er litt annerledes spill, dette er egentlig mer en film enn et spill. Du skal ta valg osv på veien, så blir det din egen versjon på en måte. Skikkelig kult! Jeg digger spillet så langt, og gleder meg faktisk dritmye til å spille mer imorgen sammen med Anders. Skikkelig bra laget er det også, og litt kult at Peter Stormare er med i spillet. Creepy er det også, og man skvetter flere ganger. Skal skru av lyset imorgen så det blir ekstra skummelt, haha! Dere som elsker skrekkfilmer må jo bare teste ut dette!

Nå holder bestemor på å lage vaffler. Lukter vaffler i hele stua, nammm! Jeg håpet at hun skulle lage det, så ble skikkelig glad nå. 😀 Bestemor og mormor sine vaffler er de beste i verden. Helt sykt gode!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg