ting jeg aldri ville ha gjort

Holdt en edderkopp/tarantella. Aaaaldri i verden! Er det noe er jeg har fobi mot, så er det nettopp edderkopper. Får helt frysninger i hele kroppen. Æsj!

Hoppe i fallskjerm. Jeg har tenkt flere ganger på om jeg hadde turt dette eller ikke. Akkurat her og nå tenker jeg at jeg hadde klart det, men prøv å se for deg selv oppe i et helikopter flere hundre meter over bakken, og så skal du hoppe ned! Nei takk, jeg står over, haha. Hadde nok svimt av oppe i lufta.

Holde tale/snakke foran masse folk. Husker jeg leste opp noen ord foran alle i kirka en gang, alle måtte lese opp noe da vi var på konfirmasjonsleir en gang. Aldri mer. Det at masse folk skal se og høre på meg og kun meg er helt jævlig. Det å være på en scene er også helt uaktuelt.

Hoppe fra stupebrett. Jeg hopper ikke fra bassengkanten engang, haha! Jeg synes det er skikkelig ubehagelig å være under vann. Hvis jeg skal dukke holder jeg for nesa og er under i max 5 sekunder. Synes det er skummelt, får nesten litt klaus.

Kjørt gokart. Alt som går fort som jeg selv har ansvar for, synes jeg er dritskummelt. En gokart går veldig fort, så aldri i verden om jeg hadde vært med på det. Pingle sa du? Yep!

Spist snegler eller blekksprut. Æææsj! Da jeg var i Thailand solgte de snegler og andre innsekt på gatene. Virker som dette var snadder for de? Fyfaen, haha! Kan ikke si det fristet.

Farget håret blondt. Jeg farget håret blondt da jeg var 15 år faktisk, og herregud som jeg så ut. Håret ble sykt slitt også, helt utrolig at det ikke falt av så mye som jeg bleket det. Jeg synes blondt hår er utrolig fint, og det er flere ganger jeg skulle ønsket jeg var blond. Men jeg passer det ikke, så det kunne jeg aldri ha gjort igjen.

Gitt bort kattene mine. Da vi skulle flytte var det veldig vanskelig å finne en leieleilighet der det var lov med dyr. Jeg kunne aldri, og da mener jeg ALDRI, ha gitt bort kattene mine på grunn av flytting. Kattene er en del av familien og jeg kunne aldri gitt fra meg de.

Flyttet langt vekk fra familie. Familie er det viktigste jeg har, så jeg kunne aldri ha flyttet flere timer vekk fra dem. Dessuten er det praktisk å bo nærme familie når vi får barn, slik at vi har barnepass av og til. 

Kjøpt en veske til 16.000 kroner. Forstår meg serr ikke på de som velger å kjøpe en veske, et klesplagg eller sko til flere tusen kroner. Uansett hvor mye penger jeg hadde hatt, så hadde jeg aldri i verden kjøpt en veske til 16.000 kroner. Ikke til 6000 heller. Hadde aldri turt å gått ute med en så dyr veske, alle vet jo hvor mye en chanelveske koster for eksempel. Tenk om man blir ranet midt på gata!

Det var noen ting jeg ikke ville ha gjort, for å si det sånn. Hehe! Vet ikke hvor gøy det er å lese slike innlegg, men de er ihvertfall gøy å lage. Er det noe du absolutt IKKE ville ha gjort?

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg