rent og pent

I dag har jeg vasket hele leiligheten, og nå lukter den grønnsåpe i hele kåken. Så deilig! Har lagt på nytt sengetrekk også, og er helt nydusjet. Gleder meg nesten til å legge meg, haha. Sitter å hører på vaskemaskina surrer i bakgrunnen, og tenker over hvor sykt digg den følelsen man får etter å ha vasket og ryddet. Beste følelsen! Hater å vaske, så er godt å få det unnagjort.

Nå har jeg nettopp sett en episode av Life of Kylie, og straks skal jeg spille Until Dawn igjen. Satt i går kveld å spilte, og det blir bare mer og mer creepy. Uæ! I morgen tenker jeg å bli med mormor og morfar på IKEA. Blir egentlig bare med, vet ikke om noe spesielt jeg skal ha der. Skal ihvertfall kjøpe vanilje-duftlys. De lukter så sykt godt! Nå skal jeg spise potetgull og sjokolade. Heheee, lenge leve sunnheten. Nei men tante rød er rett rundt hjørnet, kjenner jeg begynner å få små kramper. :((( Så da må det være lov å trøstespise litt, hah!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg