den perfekte vinterjakken

Jeg har to vinterjakker som jeg synes er helt greie. Den ene er en kort, grønn en som jeg kjøpte på H&M for 2-3 år siden, og den andre er en vinrød parkas fra Only. Parkasen kjøpte jeg i fjor, og jeg liker den veldig godt. Men jeg har så lyst på en svart parkas eller en vanlig kort en med svart fuskepels på hetten. Jeg har lett meg ihjel på forskjellige nettsider, men finner liksom ingen som er lik den jeg ser for meg. Svart passer liksom til alt, det gjør ikke en vinrød jakke. Derfor jeg vil ha svart, og gjerne en som er litt tykk. Så slipper jeg å fryse ihjel på vei til jobb om morgenen i vinter! Her en noen lignende jakker ↓

 Winterjackets

Denne jakken fra nelly liker jeg veldig godt, men den koster over 2000kr, så jeg vet ikke helt. Vet ikke om jeg liker stoffet. Skulle ønske jeg hadde sett noen i virkeligheten hatt denne jakken, slik at jeg kunne sett hvordan den ser ut på ordentlig. Pelsen er perfekt da! Skikkelig fin jakke sånn egentlig, men dumt å kjøpe en så dyr jakke om jeg ikke er 100% fornøyd. Om noen av dere vet av noen som har lagt ut bilde med denne jakken på, gi meg en link! Mye enklere å se hvordan jakken er på folk i virkeligheten, enn på selve nettsiden.



Denne synes jeg også var fin, men denne er heller ikke perfekt. Stoffet på denne ser veldig likt ut på den over, vet ikke om jeg liker det. Stoffet på de fleste dunjakker er veldig tynt, noe jeg ikke er så glad i. Denne finnes HER.

Jeg har lett overalt snart, finner seriøst ingen jakker som faller i smak, eller som er slik jeg har sett for meg. Åh! Om noen vet av noen lignende med svart pels, si ifra! 🙂 Har lyst på en fin kvalitetsjakke jeg kan ha lenge.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg