storshopping på IKEA

…eller ikke, haha! Var på IKEA med mormor i dag imens morfar gjorde noe annet i byen. Hadde ingen planer om å kjøpe noe spesielt, siden vi ikke trenger noe mer til stua. Det eneste jeg kjøpte var en pute og noen duftlyst pluss en kjøkkensil. Ikke noe storshopping med andre ord, men det er bare bra for lommeboka! Jeg kjøpte flere duftlys og duft telys. Kjøpte alle med lukten vanilje, og de lukter helt syyykt godt! Alltid når jeg er på IKEA så kjøper jeg disse duftlysene. Beste lukten noensinne, haha. Lukter deilig vanilje i hele leiligheten nå<333 Etter å ha gått litt rundt, så spiste vi på cafeen der. Jeg kjøpte meg grilltallerken, og ble skikkelig skuffet. Maten der er virkelig helt elendig, det var motbydelig rett og slett. På tallerken var det kald chips, med kjøtt (som dessuten hadde masse fett på seg) og kylling. De brukte to sauser, bearne til kjøttet og bbq-saus til kyllingen, og det der ble blandet. Fysj altså, skal ALDRI kjøpe mat på IKEA mer. 

Den nederste puta kjøpte jeg på Kid her en dag. Har fått en greie for svarte å hvite puter, hehe. 

Her ligger jeg plassert nå. Skal se en episode av Ex on the beach nå, og så tenker jeg å fortsette den o store jakkejakten. Har SÅ lyst på ny vinterjakke asap, men det var ikke så enkelt. Jeg fikk lyst på denne under her, men den er utsolgt over alt. Noen som veeet hvor jeg kan finne den, eller en lignende? Rockandblue heter merket. Så sykt fin egentlig, men er fortsatt usikker på stoffet. Hmmm…

Fin, ikke sant? Elsker den egentlig. Skulle bare ønske det var annet stoooff! Det er den samme jakka som jeg la ut i går fra nelly, bare at denne er kortere som du ser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg