helt ok

Nå er jeg på Verdal hos mamma, vi var og så Thelma på kino sammen i kveld. Helt ærlig så ble jeg litt skuffet. Filmen var ikke dårlig liksom, men synes ikke den var spesielt bra heller. Helt ok.

Nå har vi nettopp sett Åndenes makt. Skummelt jaaa, haha! Neida. Spennende, da. Ellers har jeg funnet den perfekte vinterjakka, så skal bestille den imorgen. Den var akkurat slik jeg så den for meg, helt perfekt! Jeg fant den på instagram, jakken finnes ikke online på nettet, butikken har ikke fått ordnet nettbutikk enda. Men den kan sendes uansett. Nå skal jeg se litt tv, dere får ha en fin kveld. Jeg har fri imorgen, yey!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg