pastell sett

Hey! Nå har jeg nettopp knipset noen bilder av en pakke jeg fikk i posten i dag. Det var et pastell farget kosesett fra sheinside, som jeg bestilte for litt siden. Ante ikke hva det var som hadde kommet da jeg dro til posten for å hente pakken istad, trodde pakken fra sheinside skulle komme mye senere. Pakkene derfra tar alltid rundt 3-4 uker før de kommer, så ble overrasket denne gangen. Jeg bestilte et undertøyssett også, men det har ikke kommet enda. Litt rart at det ikke kom i samme pakken, for jeg bestilte det jo samtidig. Men mulig det kommer fra forskjellige steder, så er sikkert derfor. Jeg elsket iallefall dette settet, som bestod av en shorts og en topp. Så søtt, se daaa! ↓ ♥ 


elsker min spisse gulrotnese<3 not

Nå får jeg bare håpe at det andre jeg bestilte kommer snart også, og at det ikke ble noe feil. Etterpå skal jeg lese litt, og så skal jeg og Anders på kino og se ‘It’ klokken ni. Gleder meg! Håper denne filmen er braaa, er så lei av å se dårlige filmer på kino nå. Har ikke sett en eneste bra film på kino i det siste. Nesten så jeg vil drite i å se flere filmer og bare se på Avatar resten av livet, haha. Min favorittfilm! ♥ Tror faktisk jeg skal se den i kveld etter kinoen. Altså, den filmen er så bra at jeg har ikke ord. 


Søteste Luffy ♥



I dag gadd verken jeg eller Anders å lage mat selv, så da ble det burger på han, og kinamat på meg. Jeg kjøpte kinamaten til 150kr på et kinesisk gatekjøkken. Er kjempe lenge siden jeg har kjøpt mat der, og synes jeg husker at sist gang jeg kjøpte noe der, så var maten helt okei. Denne gangen var maten kjempegod, og jeg fikk virkelig mye mat til 150 kroner. Ble stappmett! Kinamat er jo så godt, biff shopsuey og kinesisk pepperbiff er favorittene. Sprøstekt kylling i sursøt saus er også helt sykt godt. Nammis! Skulle ønske jeg kunne lage slik mat selv. Hadde nok gått rett åt helwet…:( lol.

Nå skal jeg hente meg en vaniljestangis. Jeg er ikke så glad i is, men vaniljestang og softis er det beste i verden! Vi begge har hatt fri i dag. Anders har høstferie, og jeg skal ikke på jobb før på fredag. På torsdag skal jeg på Grobian å spise med jobben, gleder meg! Tenker å kjøpe meg det samme som jeg kjøpte sist jeg var der med jobben, var noe biffgreier. Kjempegod mat! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg