kjedet meg på kino

Hallo! Nå har jet nettopp spist meg stappmett på betasuppe. Er nesten litt kvalm. Men betasuppe er så utrolig godt! Etter dette innlegget skal jeg hente meg en vaniljestang, runnjpinn som jeg og familien kaller det haha. Verdens beste is!

Uansett, jeg var jo som sagt og så It på kino i går. Helt ærlig så kjedet jeg meg flere ganger under filmen. Synes ikke den var spesielt bra, helt ok, litt kjedelig som sagt. Den var ikke skummel i det hele tatt, og filmen var egentlig litt barnslig. Var som om den var ment for 13-15 åringer. Så nei, dette var skuffende! Skjønner meg virkelig ikke på dem som sa at denne filmen var så bra og syk, for det var den ikke. Nå skal jeg ikke se filmer på kino på en god stund, jeg blir jo alltid bare skuffet. Kjipt å kaste bort penger på den måten. Men nå har jeg ihvertfall sett både It og Thelma som jeg hadde så lyst til å se. Begge skuffet, haha!

Nå sitter jeg her nydusjet med vått hår. Jeg ser virkelig ut som et forferdelig stygt menneske (eller alien) med vått hår. Jeg har skikkelig rævva hårgener, håret ser virkelig ikke ut når jeg ikke har rettet det. Skulle ønske jeg hadde fint, naturlig hår, men neida. Akkurat nå ser det ut som jeg har kommet rett ut fra en skrekkfilm. :-))))) Nå skal jeg legge vekk mobilen og så skal jeg lese videre i boka mi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg