apple er sleip

Hallo! Nå sitter jeg her å venter på Ivan, så skal jeg møte han på butikken for å kjøpe noen cider. Så blir det sikkert å se en eller annen film senere i kveld. Anders er på jobb, så akkurat nå er jeg hjemme alene. Jeg elsker å være hjemme alene av og til! Da kan jeg se på alle søppelprogrammene jeg elsker, når jeg vil. Haha! Jeg tenkte bare å oppdatere her raskt, ser det er 5 dager siden jeg var inne her. Forresten, er det noen fler som har hatt problemer med iphone de siste dagene? Programmene klikker helt plutselig, og en dag kom jeg meg ikke inn på messenger’n. Det gjorde ikke Anders heller. Så vi begge måtte slette appen og laste den opp på nytt. ”Merkelig” at dette skjer rett før den nye iphonen lanseres, lol. Sleipt av apple isåfall, om det er slik jeg tror! Alt handler om å selge. Sorry apple, jeg kommer ikke til å kjøpe ny iphone før den jeg har nå virkelig ikke funker lenger. Nekter å sløse flere tusen når alle iphone’ne i bunn og grunn er helt like. Altså, hva er forskjellen på alle de forskjellig typene? At de er raskere? Den blir jo treg etter et år uansett. Jeg vurderer om jeg skal kjøpe noe annet enn iphone neste gang jeg skal kjøpe ny mobil, men tviler egentlig på at det skjer. Er blitt så vandt til iphone liksom. Men vil ha mer frihet, og jeg er så drit lei av itunes og at apple id’en min klikker hele tiden. Må hele tiden bytte passord, skjønner ikke hvorfor. Uansett, jeg kunne ALDRI gått fra apple til samsung. Hell no, samsung suger seriøst. Så hva skulle jeg ha byttet til isåfall?

Nå må jeg dra å møte Ivan! Dere får ha en fin dag. 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg