møte og jobb

Hallo! Nå har jeg nettopp vært på et møte med NAV, og nå venter jeg bare på at Anders kommer hjem slik at vi kan lage middag før jeg må dra på jobb. Jeg starter klokka fem i dag, og jobber til åtte. En veeeldig kort arbeidsdag med andre ord, haha. Jeg har endelig fått lånt meg en sykkel, så slipper jeg å gå i 40 minutter tilsammen hver dag. Har gått til jobb hver dag i 1 år nå, så begynte å bli driit lei av å gå. Når tar det jo meg bare 10 minutter å dra til jobb! Så digg. Spesielt etter jobb, for da vil man jo bare komme seg fort hjem.

I morgen har jeg fri, og da skal jeg og Anders besøke mamma på kvelden. Blir koselig. 🙂 Nå må jeg dra, ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg