ikke helt som på bildet

Hallo! Tenkte å vise dere et two-piece set jeg bestilte på ebay for en stund siden. Fikk pakken i posten her en dag, og slik ser det ut ↓

Slik ser det altså ut i virkeligheten, og slik så det ut på bildet som ebay viste meg ↓

Haha, ikke heeelt likt som det på bildet. Men det hadde jeg ikke forventet heller, hallo det er ebay liksom. Dessuten er dette bildet tatt fra fashionnova.com. Betalte 80 kroner for settet, så det var jo uansett ikke all verden. Er jo ikke misfornøyd med det heller, synes det ser helt greit ut, og det er behagelig å ha på. Så jeg kommer nok til å bruke det masse hjemme. Jeg bruker aldri å handle så mye på ebay lenger, det meste der er jo bare i drit kvalitet. Synes det er så lol når folk sier de elsker å handle på ebay fordi det er så billig, jaaa men så er jo det meste i dårlig kvalitet også, da. Haha! Og nesten ingenting er likt som bildene viser. Så nei, da handler jeg heller klær med god kvalitet for en litt dyrere penger, som ingen varer mye lenger.

Ellers så bestilte jeg hjem denne highlighteren for bare 139 kroner fra coverbrands her en dag det var salg. Jeg klarte jo å knuse mitt forrige, og da tenkte jeg å teste ut et nytt et fra MAC. Det sugde, for å være ærlig. Så jeg solgte det, og så kjøpte jeg meg dette igjen. Altså, denne highlighteren ER så bra! Elsker det, og så er det jo så billig også. Og pakningen er så utrolig fin! Utseendet på sminkesakerne mine synes jeg har mye å si faktisk, haha.

Men nå skal jeg spise middag, og så etterpå tar jeg og Anders toget til Verdal for å besøke mamma. Dere får ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg