i’m alive

Hallo! Tenkte bare å gi et livstegn fra meg her inne, haha. Jeg har bokstavelig talt vært helt død etter helgas festligheter. Herregud så slapp og sliten jeg har vært, var så vidt jeg kom meg opp i dag. Heldigvis skulle jeg ikke på jobb i dag da, takk gud for det! Skal ikke dit før på torsdag, så har enda noen fridager. I morgen tenkte jeg å vaske her hjemme, føles det trengs en ordentlig vask etter helga. Haha… Istad vasket jeg absolutt ALLE koppene og asjettene vi har i huset, pluss masse annet. Det så ikke ut på kjøkkenet etter lørdagen, hadde mest lyst til å drukne meg selv i oppvaskkummen. I morgen skal jeg på leppesjekk hos hun jeg tok juvaderm hos, hun pleier å være i Levanger også, så da slipper jeg å dra helt dit. Hun pleier å være i samme gate som meg faktisk. Tenker å bestille time til påfyll, har lyst på liiitt større lepper. Sist gang så fylte vi jo på veldig lite, så føler det trengs litt mer.

Nå skal jeg lese litt, og så se Veterinærene på tv3 snart. Og så tror jeg at jeg skal se Avatar. Og spise brødskriver med bremykt og egg på, har blitt helt hekta på det. Så godt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg