blitt banka

Hey. Nå har jeg nettopp vasket leiligheten, spist middag og dusjet. Digg! Lukter såå godt her nå. Å være i en nyvasket leilighet er nesten litt rus for meg, haha! Å vaske er det kjedeligste jeg gjør, så er alltid overlykkelig når jeg er ferdig og alt skinner. Nå skal jeg straks se på Veterinærene, og så kommer Anders straks hjem. 💕

I dag var jeg på denne leppesjekken jeg snakket om at jeg skulle på, og da jeg var det fikk jeg fylle på mer. Trodde jeg måtte vente i et par måneder før jeg kunne fylle på mer, så ble glad da jeg kunne fylle på allerede i dag. Og litt nervøs, haha. Forrige gang kjente jeg stikkene veldig godt enkelte plasser, men denne gangen var det enda vondere. Bedøvelsen funket ikke helt som den skulle, og det var SÅ vondt. Der var skikkelig pain ass, haha! Kom en liten tåre i øyenkroken der, ja. Heldivis tok det ikke lang tid. Rett etterpå så jeg ikke uuut, leppene var så sykt hovne og røde. Nå har hevelsen gått ned mye, så nå ser det ikke så ille ut egentlig. Har fått 2-3 blåmerker da, ser ut som jeg har fått meg et slag over munnen. Haha! Pretty… Nå er jeg veldig fornøyd med leppene, synes de er såå fyldig og fine. Håper bare at blåmerkene går vekk snart, så ikke folk tror jeg har blitt banket opp. Lol.
 

2 kommentarer
    1. Det der må faktisk være den teiteste overskriften! kan ikke sammenligne å bli banka som å fylle i leppa!! Da skulle du virkelig opplevd hvordan det hadde vært.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg