anbefales

Nå har jeg nettopp lest ferdig ‘En av oss’ boka av Åsne Seierstad. Har brukt nesten 3 uker på den, jeg bruker alltid så lang tid på å lese. Noen leser ferdig en bok på 500 sider på et par dager, men slik er ikke jeg. Uansett, det var en utrolig bra bok. Anbefales på det sterkeste om du ikke har lest den enda. Denne MÅ dere lese! Nå skal jeg begynne å lese en av de andre bøkene jeg har liggende her hjemme, tror jeg har 4-5 bøker liggende ulest. Det går jo ikke, så nå skal det leses masse fremover. Jeg fikk en bok av en venninne til jul i fjor som heter ‘Bare for deg’, som jeg faktisk ikke har lest enda. Den skal jeg begynne på nå, blir spennende. 

Ellers ble jeg oppringt i morges om jeg kunne jobbe. Fikk liiiitt angst da, siden leppene mine ikke ser særlig bra ut. Haha! Blåmerkene er jo nesten svart, så det ser jo absolutt ikke bra ut. Jeg fikk ingen rare blikk fra kunder da, virket ikke som noen la merke til det. Nå skal jeg legge meg om ikke så alt for lenge. Begynner ikke før jobb 12 i morgen da, så kan sove lenge. Anders starter da han også, så da kan vi sove lenge sammen. Så digg, hehe! Søvn er det beste som finnes, haha. Dere får ha god natt! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg