endelig helg

Endelig ble det helg på meg også, jippi! Har hatt jobbhelg tre helger på rad nå. Jobbet til klokken 18 i dag, og nå har jeg nettopp spist pulled pork. Nam! Det er så godt, men kun med barberquesaus. Uten er det ikke noe godt i det heletatt, haha. Nå skal jeg se film sammen med Anders. Får se hvor lang tid det tar før vi finner en film begge vil se da haha, det er ikke alltid like lett. Jeg synes alt av filmer er så dårlig for tiden, vil se en skikkelig braaa liksom. Men er jo ingen bra filmer. 🙁

I morgen skal vi på middag hos min svigermor, og etter det drar jeg til Verdal på besøk. Dere får ha en fin helg!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg