9 must haves

Er blitt så glad i alle produktene over her! Det er noen produkter jeg føler at jeg må ha. Tenkte å skrive litt om hver enkelt.


Denne beskyttelsessprayen fra GHD er jeg så fornøyd med! Bruker den hver gang jeg retter håret. Kjøpte den på tilbud for en uke siden, men jeg har hatt den før også. Det andre er en krem(?) jeg bruker i håret etter jeg har dusjet det. Det er egentlig for å ha i håret før du føner det, men funker hvis du ikke føner det også. Synes håret mitt blir så mykt og glansfult av denne. Elsker den! Denne fikk jeg til jul i fjor, og har fortsatt masse igjen. Man trenger bare en liten dæsj av den.
 


Fuktighetsskrem for ansiktet er noe jeg er helt avhengig av. Denne er en tynn krem for oljete/normal hud. Funker perfekt på huden min, kunne ikke levd uten!
 


Parfyme må jeg ha hver dag, tenker det stinker av meg hvis ikke haha. Liker denne fra couture veldig godt!
 


Lip cure fra Tromborg, denne er så bra! Er hun som fikser leppene mine som tipset meg om den, og er såå glad jeg gikk over til denne istedet for vanlig lypsyl. Denne er så sykt mye bedre, og så lukter den så godt. NYX lingerie leppestift elsker jeg, denne er i fargen 04. Fargen er sååå fin! Bruker den hver dag. Men et lite tips: ikke påfør med kosten, ta heller litt på fingeren for å påføre. Det blir mye finere, synes ihvertfall jeg da. Blir ikke så ”hardt” liksom. Og så kan leppene fort bli litt tørre hvis det blir for mye.
 


Purelash vippeserum kjøpte jeg i april en gang, og har brukt det så og si hver natt siden. Det funker seriøst så bra! Vippene ble mye lenger. Nå begynner det å bli tomt, så må kjøpe et nytt ganske snart. False lash mascaraen er også skikkelig bra, får vippene mine til å se så utrolig lange ut! Love it!
 


Disse to er must haves hver dag når det kommer til sminke, iallefall dette solpudderet. Bruker det på kinnbeina, og det blir så fint! Highlighteren elsker jeg også, er kjempebra. 


Det var 9 must haves hver dag. Så fornøyd med alle produktene! Noe du også bruker her over?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg