barndomsminner

Kom nettopp hjem fra en liten gåtur i høst-solnedgangen. Så fint! Gikk en tur på Ørin, så tok med meg kameraet og knipset noen bilder. Det står Robert Austad på bildene ser jeg, det er fordi jeg låner macen hans, vet ikke hvordan jeg fjerner det. Ihvertfall, jeg har så mange minner fra Ørin! Var der veldig ofte på turer da jeg gikk på barneskolen. Har hatt det veldig gøy i denne skogen. Får en helt spesiell følelse av å gå der, litt sånn nostalgisk følelse. Håper den aldri blir hogget ned, da hadde jeg blitt så lei meg. Så mange fine minner derfra.♥ Skogen ligger rett ved der familien min bor, tar meg bare 5 minutter å gå dit.

I dag har jeg bare slappet av her hjemme hos bestemor. Tenker å dra hjem senere i kveld, og så blir det jobb i morgen igjen. Jeg tenkte egentlig bare å blogge kjapt, nå skal jeg hente meg en kokosbolle. Høhø! De her er så sykt gode! ↓

Tanta mi laget eplemuffins i dag, var kjempegode! Spesielt når de var nystekte og varm. Nam! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg