snedig med katter

Hallo! Nå har jeg nettopp vasket av meg sminken og spist kveldsmat. Jeg jobbet 12-20 i dag, og det samme skal jeg i morgen og torsdag. Føler det ikke blir tid til noen ting på slike jobbdager, men sånn er det. I helga har jeg fri da, så det gleder jeg meg til. Da skal jeg bare slappe av med Anders og spise god mat, hihi! Jeg hadde en liten plan om å drikke, men kjenner at det gidder jeg ikke. Er så lei av festing egentlig, frister mye mer å ligge under dyna på sofaen og spise mat og se serier. Hehe! Tenker å se Vikings kanskje, serien virker jo ikke så verst. Og så har jeg og Anders begynt å sett på Ozark, den serien liker jeg veldig godt så langt. Vi startet på den serien for noen uker siden, og så et par-tre episoder. Men så sluttet vi å se mer, skjønner ikke hvorfor for serien virker veldig bra.

Uansett! Istad kom den en svær kangro (ikke edderkopp, men sånn en med liten kropp og lange bein, hva faen heter det på bokmål???) krabbende i full fart mot meg på gulvet. Grøsset ihjel meg, og satte Luffy foran den. Luffy spiste opp den, det bare stakk lange tynne bein ut at kjeften på han. Haha altså, æææsj! Nå driver Suzie og løper som en villmann etter en flue her, blir vel spist opp den også snart. Det er så sykt snedig med katt, de dreper jo alt av innsekt! Det var en kveld det var kommet inn en stor spyflue, de begge ble helt gale og jaktet på den. Morgenen etter lå den halvspist på stuegulvet. Haha, nammis ja.

Jeg fikk så lyst på noe salt, så laget meg popcorn istad. Jeg har kjøpt sånn smør-krydder, og det er så godt! Popcornet blir kjedelig uten synes jeg. Popcorn er godt, men ingenting slår popcornet som selges på kino kioskene. Det ER så godt! Har noen prøvd å dryppet smør over popcorn? Er det noe som er normalt å gjøre egentlig? Høres skikkelig godt ut iallefall. Men nå skal jeg avslutte her og se en episode av bloggerne før jeg legger meg etterhvert.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg