nattii

Nå har jeg nettopp spist kveldmat og sett svindeljegerne, Hellstrøm rydder opp hjemme og bloggerne. Nå skal jeg snart finne senga, blir godt å legge seg kjenner jeg! Det kom 9 paller varer på Kid i dag, så har vært mye å gjøre og det kjennes på kroppen. Var sååå godt å komme hjem og finne sofaen i kveld! 1 dag på jobb igjen bare nå, så er det helg. Jippi! Anders har bare 1 dag igjen også, så da har vi langhelg sammen.

Det er så kaldt ute nå, og det kjennes inne også. Har skrudd på oven på både badet og stua, men er fortsatt litt kaldt på stua. Brrr, må vel skru opp varmen da. Hei hei, strømregning!<333 haha… Jeg hater å fryse i mitt eget hjem, vil ha det vaaarmt og godt inne. Nei, god natt! 🌙😴

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg