min uflaks

Hey. Nå har jeg pakket litt og ordnet meg klar til å snart ta toget til Verdal for å besøke mamma. Er en halvtime til toget går, så tenkte å kjappe meg litt her. Jeg sa jo at jeg skulle vise hva jeg fikk i posten i forrige uke, men siden noe ikke passet så viser jeg bare noe av det.

Dette øyenskyggepalettet er bare så fiiint! Jeg testet det ut i dag, og det er skikkelig pigmentert og bra. Elsker det! Nå husker jeg ikke om jeg bestilte det fra coverbrands eller blivakker, men tror det var coverbrands. Det var ihvertfall tilbud på det, så betalte litt over 200 kroner for det. Skikkelig billig! 
 

Denne trasher genseren bestilte jeg på ebay. Var veldig skeptisk til den, tror jeg betalte rundt 80 kroner, så jeg forstod nesten at denne var fake. Det var den også, og stoffet føles litt… billig. Er sånn glatt stoff, og det likte jeg ikke helt. Men ellers er det en helt ok genser, tror nok jeg kommer til å bruke den.



Denne toppen er ikke bestilt, men kjøpt på bikbok. Den var på salgs til 99 kroner eller noe (husker ikke helt) og da slo jeg til haha. Jeg har nesten ingen topper som har så dyp utringning, så tenkte jeg måtte ha en. Veldig fin på! Glad jeg fant denne.

Sååå var det denne jakken, da. Jeg bestilte denne for 4 uker siden, og på fredag kom den endelig i posten. Haha, Anders trodde jeg hadde blitt svindlet, og jeg må ærlig si jeg ble litt i tvil selv også. Ventet jo nesten i en måned på den jo! Ble så glad da den kom, men da jeg prøvde den på ble jeg skuffet. Jeg prøvde å like den (haha), men den passet meg ikke. Den ble så vid nederst, og stoffet likte jeg ikke så veldig godt heller. Faen altså, jeg betalte over 1500kr for denne jakka! Håååper jeg får sende den tilbake og får pengene tilbake. Det som er så dumt er at jeg kjøpte denne fra en random butikk i Tyskland, jeg fant butikken på insta faktisk, lol. Så er jo ikke sikkert det er like enkelt å få returnert den. Krysser fingrene for at jeg får igjen pengene, slik at jeg kan kjøpe en annen heller. Vet allerede hvilken en jeg vil ha, angrer som faen på at jeg ikke kjøpte den istedet! Den er fra nelly også, og det får man jo alltid pengene tilbake om man ikke blir fornøyd. 

Jeg hadde bestilt en kjole og en body fra nelly også, men kjolen var litt for stor og bodyen aaalt for trang. Klærne fra nelly er alltid så små i størrelsene, XS pleier å bli alt for smått for meg. Derfor bestilte jeg kjolen i størrelse S, men det ble for stort. Bahh, må vel sende tilbake det også da. Haha, har bare blitt bomkjøp denne uka.

Nå skal jeg kle på meg og gå til togstasjonen i regnet. Det er sol ute samtidig som det regner, når skal været bestemme seg? Lol.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg