uken som gikk

– Uken som gikk –

 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå ligger jeg i sofaen hjemme, og imens mamma og lillesøstra mi ser på farmen så blogger jeg litt. Jeg orker ikke følge med på farmen, har ikke gjort det på flere år. Synes programmet er blitt litt kjedelig. Jeg tenker å følge med på kjendisfarmen når det kommer da.

UKENS OPPTUR
Ukens opptur var da jeg fikk vite at jakken min hadde kommet i posten. Meeen nedtur at den ikke passet noe bra da, lol.

UKENS NEDTUR
Som jeg sa over her, så var det skikkelig nedtur at denne jakken ikke passet. ENDA mer nedtur at jeg ikke får sendt den tilbake, tusen kroner rett ut ruta det da. Skal prøve å selge den. Ellers føler jeg hele denne uken har vært en eneste stor nedtur. Helga sugde og jeg har egentlig bare hatt lyst til å dødd hele uka. Dummet meg ut gang på gang har jeg gjort også.

UKENS CRAVING
Julebrus, endelig har det kommet i butikkene. Yay!

Malin Veie Austad sitt bilde.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At jeg ikke fikk sende tilbake denne forbanna jakken og få pengene tilbake. Jeg fikk til svar at det kunne jeg ikke, fordi jakken var solgt ut og ute av systemet deres. JA SÆRLIG! Dumme kjerring…
 

Ukens låt

Digger denne sangen!

 

UKENS TANKE 
Denne uken har jeg seriøst hatet meg selv. Tenker at for tiden er jeg virkelig den verste versjonen av meg selv. Jeg er så sur og slem og irriterer meg over alt og alle. Nå er jeg så lei at jeg er helt dead inside, lol. Håper bare at det er mensen som fucker med hodet mitt og at det går over snart. Misliker meg selv så sykkkt herregud hva skal jeg gjøre 🙁 haha hvor ustabil er det mulig å bli?

UKENS INNKJØP

Topp fra bikbok og øyenskyggepalett fra coverbrands, hvis ikke var det fra blivakker. Husker ikke helt. Elsker det iallefall!

UKENS MEST LESTE INNLEGG
”Snedig med katter” er det mest leste innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg