10 ting jeg har lyst til å gjøre

10 things I want to do


1. Kjøpe en rasekatt
Jeg har skikkelig lyst til å kjøpe en rasekatt en gang når jeg flytter til et større hus/leilighet. Har lyst på en bengal eller hellig birma katt, herreguud de er så fine! Vet noen synes det er helt absurd at noen velger å bruke flere tusen på en katt, men det synes ikke jeg. Hvorfor er det greit å bruke flere tusen på en hund, og ikke en katt? Noen liker katter bedre, og det gjør jeg. Elsker hunder også, men det blir for mye ansvar for min del.

2. Dra til Miami
Ååå, jeg har så sykt lyst til å dra til Miami en gang! For et drømmested å dra til det må være, er jo så sinnsykt fint. Ihvertfall de stedene man ser på bilder! Tenk å ligge på miami beach da, omg. MÅ dra dit en gang!

3. Kjøpe min egen BMW
Sånn egentlig så bryr jeg meg ikke om biler, men det hadde jo vært stas å hatt en skikkelig fin bil. Hvis jeg skulle velge, så ville det blitt en svart, matt bmw. Hvilken modell osv aner jeg ikke, siden jeg ikke kan noen ting om bilder. Jeg vet bare at den skulle vært pen å se på, og så skulle den vært svart matt. Da skulle jeg kulet meg rundt, hahah!

4. Spise på en fem-stjerners resturant
Å spise på en fem-stjernes resturant som har fått alle michelin stjernene hadde bare vært sååå digg. Har skikkelig lyst til å prøve det ut engang, og spist en fem eller seks retters meny. Maten ser jo helt utsøkt ut, og tenk alle de syke smakene. Kokkene som lager maten har jo matlaging som sin store lidenskap, nesten så det blir litt nerdete. Det er kult, og på et sånt sted må jeg bare spise engang. Blir sikkert blakket ihjel da, men er jo en gøy opplevelse!

5. Kjøpe egen leilighet/hus
Denne dagen kommer jo før eller senere, det vet jeg jo. Men jeg vil ha egen leilighet/hus nååå! Det er min største drøm akkurat nå, faktisk. Det trenger ikke være noe svært, jeg vil bare at det skal være mitt og Anders sitt. Har lyst på noe moderne, og så har jeg så lyst til å kunne innrede og ordne slik jeg vil ha det helt selv, uten å tenkte på noen utleier. Drømmen hadde vært å hatt et eget lite hus med hage og garasje.

6. Kjøpe badekar og vedovn
Er det noe jeg har veldig lyst på så er det et badekar (helst et boblebad hihi) og en vedovn. Spesielt nå om vinteren, siden jeg er en liten frossenpinn. Tenk å kunne ta seg et glovarmt bad etter å ha vært ute i kulden?! Og etterpå satt seg foran vedovnen i stua. Ååå, myys! Det er noe jeg ønsker meg når jeg flytter. Men om jeg måtte valgt mellom vedovn og badekar, så hadde det helt klart blitt vedovn. Det er noe med å sitte å se på flammene, så utrolig koselig.

 

7. Dra på kjærestetur til syden
Jeg og Anders har aldri vært på ferietur sammen bare vi to, så det må vi virkelig få til snart. Kanskje til sommeren, eller etter nyttår? Det er egentlig ikke så nøye hvor, bare det er varmt og stedet ser fint ut. Vil sooole meg, bade og spise masse god mat. Jeg misunner alle som drar til syden nå, har SÅ lyst til å dra selv.

8. Designe min egen festdrakt
Jeg har egentlig veldig lyst på en graffer bunad, den svarte. Så utrolig fin! Men bunad er svindyrt, og jeg orker ikke bruke så mye penger på det, ikke har jeg råd heller. Derfor har jeg heller lyst til å kjøpe en festdrakt. Synes de er minst like fin, og ikke minst myye billigere! Jeg misunner alle de som sprader rundt i de fine bunadene sine og festdraktene på 17.mai og slike dager. Før så synes jeg bunad var skikkelig stygt, men nå synes jeg det er superfint. Jeg har lett litt rundt på nettet etter en fin festdrakt, men finner liksom ingen som faller i smak. Så å kunne ha designet sin egen festdrakt hadde vært gøy!

9. Dra på matlagingskurs
Har veldig lyst til å melde meg på et matlagingskurs, der jeg lærer å lage både vanlig hverdagsmat, og litt mer festmat/helgemat. Her hjemme går det veldig mye i wok, chili con carne, laks, biffsnadder og slik mat som er enkel å lage. Hadde vært fint å kunne lært seg å lage mat med mye smak, lært seg å brukt forskjellig krydder osv. Et matlagingskurs hadde vært gøy å vært med på! Men nå kan man jo lære masse på netter også, da.


10. Fjerne tattoveringene mine

Jeg har lyst til å fjerne alle tatoveringene mine, og heller ta noen nye som er finere. Jeg angrer på alle tattoveringene mine, haha lol! Så dum jeg er. :((( Jeg skulle ønske jeg tok noe mer ”dust”, altså noe mer enkelt og ikke så ”hardt”. Så skulle alle tattoveringene vært svarthvit og i samme stil. Nei huff altså, hvorfor måtte jeg ta Ariel og en jævla hodeskalle?!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg