no makeup

Hallo! Nå har jeg vasket av meg sminken, og skal vekke Anders som sover på sofaen slik at vi kan legge oss. Han er blitt syk stakkar, og har sovnet på sofaen med snus i kjeften. Haha, jeg må flire. Ser helt forjævlig ut, må forte meg å vekke han før det renner snus i sofaen. Vi begge har fri i morgen, men kan ikke sove så alt for lenge siden det kommer noen for å bytte strømmåler i morgen tidlig. Senere på dagen skal vi i et møte (de som ville kunne møte opp) angående noen leiligheter for folk uten egenkapital. Kan fortelle mer etter møtet i morgen, vi skal bare dit for å høre hvordan det funker.

Uansett, her er noen sminkefrie bilder av meg. Kan ikke huske sist jeg postet usminkede bilder av meg! Dere får ha god natt! De fleste sover vel allerede. 🌙😴

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg