XS passer ikke lenger

Det er en ting jeg har lagt merke til i det siste, og det er at mange av klærne i størrelse XS ikke lenger passer meg. Jeg har jo ikke gått opp i vekt (selv om jeg skulle ønsket det) så jeg vet ikke helt hva greia er. Blir klærne laget mindre? Synd isåfall, for det er veldig vanskelig når jeg skal bestille klær. Jeg bestilte en body fra nelly her en dag i XS, og den var aaaalt for trang. Bestilte en topp derfra i fjor sommer som var alt for trang også, og en kjole som ble for trang. Så derfra må jeg bestille alt i størreste S har jeg funnet ut. Her en dag fikk jeg en pakke fra fashionnova også, hadde bestilt en topp og en kosebukse. Buksen var en smule for trang, så også derfra må jeg kjøpe S. Og en dr. Denim bukse fra Carlings som jeg alltid har kjøpt i størrelse XS, måtte jeg nå kjøpe i S. Jeg kjøper alltid den samme buksa, og jeg har fortsatt den samme i størrelse XS faktisk, og den passer fortsatt fint selv om den er i XS. Så det virker jo nesten som at mange av klærne blir produsert mindre, eller at det blir byttet på størrelsene. Jeg må ihvertfall opp en størrelse i de fleste klærne nå. Jeg har som sagt ikke lagt på meg heller, jeg veier det samme som jeg har gjort lenge. Ikke at det hadde vært noe problem om jeg hadde lagt på meg og måttet gått opp et par størrelser, men det har jeg jo ikke og da er det jo vanskelig for meg å vite hvilken størrelse jeg skal velge hvis jeg bestiller på nett. Fler som har opplevd at de må opp en størrelse i klær den siste tiden?



Nå skal jeg og Anders straks ta toget til Verdal. Vi skal besøke pappa og familien min der, og så senere i kveld skal vi ut å spise med tanta mi, og så på kino etterpå. Skal som sagt tidligere se Snømannen, så det blir spennende. Den skal visst ikke være så veldig bra ifølge mange andre som har sett den, men gleder meg til å se den uansett. Tror det blir kinamat på resturant i kveld da, og deeet har jeg gledet meg til i flere dager. Haha! Har så sykt lyst på kinamat. Tror jeg skal bestille meg kinesisk pepperbiff, yummiiii! Uansett, jeg tenkte å vise dere et topp og bukse sett jeg fikk i posten fra fashionnova her en dag. Ble så fornøyd, og elsker den rosa fargen!

Elsker det! Buksen var en anelse trang, den passer akkurat, men kunne ikke vært noe trangere for å si det sånn. Som jeg sa over her, alt i XS blir for trangt. Haha.. Jeg elsker å handle fra fashionnova da, alle klærne er like fine i virkeligheten som på bildene. Og så er det kult at klærne der finnes i alle størrelser, så alle kan handle derfra. Men nå må vi nesten komme oss avgårde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg