meg på…

Meg i bassenget: I bassenget koser jeg meg, men jeg er veldig forsiktig. Jeg liker ikke å være der det er djupt, og jeg liker ikke å være under vann. Så jeg hopper aldri fra stupebrett eller fra kanten, jeg tar heller ikke sklier der man kommer under vann. Haha, jeg er egentlig skikkelig pinglete i bassenget! Jeg hadde vannskrekk da jeg var barn, og derfor lærte jeg meg ikke å svømme før jeg var 12 eller noe. Måtte ha lærerhjelp i bassenget på barneskolen, og det synes jeg ikke var særlig kult.

Meg på skolen: Nå går jeg ikke på skolen, men da jeg gjorde det så var jeg elendig. Jeg sluttet å gjøre leksene i 9. klasse, og etter det skulket jeg mye og leste aldri til en eneste prøve. Jeg fikk stryk i alt både på ungdomskolen og videregående. Jeg ga rett og slett faen, for det interesserte meg ikke. Veldig dumt, og det er noe jeg angrer på i dag. Så barnslig jeg var!

Meg i barnehagen: I barnehagen var jeg veldig forsiktig og stille, og lekte ofte alene. Jeg husker veldig godt hvordan det var å gå i barnehagen enda faktisk, jeg mistrivdes veldig. Jeg husker seriøst enda den følelsen da mamma og pappa vekte meg om morgenen for å ta meg med til barnehagen. Jeg har alltid trukket meg tilbake der jeg ikke kjenner noen, jeg er vanskelig å bli ordentlig kjent med og sånn er jeg enda.

Meg på shopping: Jeg elsker shopping! Kunne shoppet dagen lang om jeg hadde hatt mye penger, null problem. Den følelsen når man finner et plagg som passer perfekt og som man elsker! Høhø.

Meg på tivoli: På tivoli så er jeg helt ærlig litt nervøs, haha. Jeg synes det er gøy å ta karuseller, men samtidig synes jeg det er jævlig skummelt. Jeg gruer meg så sinnsykt mye rett før jeg skal ta en karusell at jeg føler jeg må spy. Jeg tar ikke hva som helst heller, de sykeste karusellene holder jeg meg langt unna.

Meg hjemme alene: Hjemme alene ser jeg på seriene jeg liker, som Anders hater. Som f.eks Kardashians, Hollywoodfruer, Åndenes makt osv. Synes det er godt å være hjemme alene i blandt, men foretrekker selvfølgelig at Anders er hjemme sammen med meg. Liker ikke å være alene for lenge!

Meg når jeg ser film: Jeg trykker sikkert på pause fem ganger i løpet av en film, det samme gjør Anders. Så det blir mye pausing i løpet av en film, haha! Den ene skal på do, så skal en ha drikke, mat og sånn går det.

Meg på restaurant: På restaurant elsker jeg å være, men jeg bestiller alltid det samme. Jeg tør rett og slett ikke prøve noe nytt, for hva hvis jeg ikke liker det? Veldig bortkastede penger da, og det er jo ikke akkurat billig å spise ute heller. Har ikke akkurat så mye penger at jeg gidder å kjøpe meg noe annet heller. Så da går det som regel i noe biffgreier. Biff er det beste jeg vet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg