tattoveringer er harry

Jeg er på utkikk etter ny kjole til jul, siden jeg kun har en finkjole. Hadde vært greit med to, så jeg kan variere litt. Jeg har ikke så mange kjoler, har bare lette sommerkjoler, og det passer seg ikke som finkjoler. Jeg bestilte en fra nelly for et par uker siden, og den var super fin på. Men den hadde åpen rygg, og jeg synes det ble litt vel mye rygg. Utrolig synd, for den var såå fin ellers! Så den returnerte jeg. Problemet med å finne finkjoler er at jeg kun må se etter langermet kjoler, på grunn av tattoveringen min på armen. Penkjole og tattoveringer er ikke særlig fint, synes ikke jeg ihvertfall. Jeg angrer sånn på tattoene mine, altså HVORFOR måtte jeg være så harry å tattovere meg? Whyyy?! Haha! Jeg skal definitivt fjerne den på armen og låret i fremtiden, samt stjernene på skuldrene. Den eneste tattoveringen jeg skal beholde er ankeret på underarmen. Den synes jeg er fin. Men det andre skal bort en eller annen gang. Om det er mulig å fjerne alt med laser, da.

Det er så mange fine kortermede kjoler, men de kan jeg ikke kjøpe. Jeg får trøste meg med at det er vinter, og at det uansett ville blitt litt “nakent” og kaldt. Langermede kjoler er fint det, og her har jeg funnet noen fine. ↓


Nummer 1 synes jeg er såå fin, men jeg er ikke noe glad i blå. Skulle ønske den fantes i svart. Den andre har jeg veldig lyst på, så tror faktisk det blir denne.


Synes de her to er veldig fine også, spesielt den nummer to. Men veldig usikker på hvordan den blir på, så derfor tør jeg ikke bestille den. Men veldig fin!

Tror faktisk det blir den med velour(?) stoff, det er jo så populært nå også. Enkel og grei kjole, blir fin med litt røde lepper i jula og et par enkle pumps. Jeg har ikke sett over alt enda, så skal titte litt mer før jeg kjøper den. Men den var jo veldig fin, eller hva? Nå skal jeg stikke på jobb! Dere får ha en fin dag. 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg