sov litt for lenge

Hallois! Nå har jeg nettopp sett en reprise av Åndenes makt som jeg ikke fikk sett, og nå sitter Anders og spiller imens jeg blogger og surfer litt på nettet. I går natt satt vi oppe helt til klokken 04, så vi våknet ikke før klokken 15 i dag. Lol, nesten flaut! Jeg hadde satt på vekking til klokken 12, men vi begge var så trøtt at vi sovnet igjen. Og plutselig ble klokken tre på dagen, så vi får nok ikke sove riktig enda. Heldigvis starter begge på jobb klokken 15 i morgen, haha!

I går var vi jo på kino og så Snømannen, og jeg hadde ikke særlig høye forventninger. Trodde den skulle være dårlig utifra hva det mange andre sa, men jeg synes absolutt ikke den var dårlig. Synes ikke den var dritbra heller, men helt okei. Det var ikke slik at jeg følte den ikke var verdt å se, for det synes jeg den var. Folk må rett og slett slutte å sammenligne bok og film, for det blir alltid noen endringer i filmen. Boken og filmen var veeeldig forskjellig synes jeg, men om man lar være å sammenligne så var ikke filmen så værst. Det eneste som var litt rart var at de snakket engelsk i Oslo, og at de hadde norske navn. Jeg skulle jo ønsket at filmen var norsk da, men men. Ellers har jeg sett filmen ‘Rise of the planet of the apes’ og nummer to av den. Likte egentlig begge filmene, men synes den første var best. Skal se nummer tre med Anders en annen dag, gleder meg til å se den også. Synes ikke filmene var så aller værst! Grei underholdning ihvertfall. Ellers vil jeg anbefale de som liker romantiske filmer å se ‘Cold mountain’ om dere ikke allerede har sett den. Den har jeg sett flere ganger, og så den med Anders enda en gang her en kveld. Jeg vet ikke helt hvorfor, men den filmen liker jeg sååå godt! Den skal jeg se mange flere ganger. 

5 kommentarer
    1. Jeg skal på date med mannen senere i uken å se snømannen, så kjekt å lese din mening 🙂 Den har fått mye kritikk, men jeg gleder meg til å se! Elsker Jo Nesbø og Harry Hole 🙂

    2. Våknet rundt 15:00 i dag selv, så er vell derfor jeg også surfer rundt på nettet klokka 02:00 på natten, haha. Kult du likte snømannen! Nå skal jeg absolutt se den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg