ikke verst feriegave å få

Fikk alt dette i feriegave av tanta mi for ikke så lenge siden. Ikke værst feriegave må jeg si! Tanta mi er så gavmild og gir meg og Anders alltid en haug med godteri og diverse når hun har vært på ferie. Det meste er allerede blitt spist opp, haha!

Nå ligger jeg i sofaen med Suzie oppå meg. Hun ligger å sutter på poten sin, så søtt. Hun ble tatt for tidlig fra moren sin, er derfor hun gjør sånn. I morgen har jeg fri, så da skal jeg få vasket litt her tenker jeg. Det trengs virkelig! Nå skal jeg se litt serie før jeg legger meg, god natt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg