føling uten å ha diabetes

Hei! Litt skjelvende meg som skriver på tastaturet her nå, hadde nettopp lett føling. Jeg fikk det etter å ha spist middag, det skjer en sjelden gang. Jeg har noe som heter reaktiv hypoglykemi, fant jeg nettopp ut. Søkte litt rundt, og dette stemmer med akkurat slik jeg opplever det. Ikke noe farlig, har hatt dette så lenge jeg kan huske. Kjente at jeg begynte å kaldsvette og skjelve, og når dette skjer løper jeg for å hente meg noe å spise, og så tilbake til sofaen. Kan ikke stå oppreist, da besvimer jeg garantert. Det er utrolig ubehagelig når dette skjer, og jeg er redd det skal skje når jeg er alene på jobb eller borte på besøk. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, men heldigvis har det aldri skjedd. Hvis jeg får i meg noe mat eller noe søtt, så går det heldigvis over etter noen minutter.

Nå skal jeg få med meg Anders og se sesongstarten av The walking dead. Verdens beste serieee! Etter Game of thrones da, haha. Den forrige sesongen var rå bra, så lurer veldig på hvordan denne sesongen blir. Jeg går egentlig bare rundt og gleder meg til helg og at denne uken skal bli ferdig. På lørdag tenker jeg å drikke, er jo halloween så det blir skøy! Har ikke tenkt å kle meg ut, blir nok bare svarte klær, sotede øyne og røde lepper. Og så tror jeg at jeg har et par djevelhorn en eller annen plass her hjemme, så dem får jeg vel bruke. Haha! Neste uke har jo Anders bursdag også, og blir hele 27 år! Herregud, så gammel han blir. Neida!♥♥ Skal vel sikkert be hjem litt familie, så tenker å bake en eller annen kake. Favoritten til Anders er jo gulrotkake, men nå er jo ikke jeg akkurat noen flink baker. Har mest lyst til å lage pavlovakake, men får se om jeg heller prøver meg på en gulrotkake da. Får håpe den ikke blir helt fucked up, lol.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg