happy b-day og halloweendrøm

Hallo! Tenkte bare å komme med et kjapt innlegg før en kompis kommer hit etter jobb klokka 15. I dag har kjæresten min bursdag, og han blir hele 27 år. Gratulerer med dageeen verdens beste kjæreste! Elsker deg.♥ Sykt å tenke på at han han blir 27 år, og jeg 24. Vi begynner å bli ordentlig voksen, haha scary! Han jobber til i kveld, derfor skal jeg spise middag og se film me Ivan i dag. Jeg orker aldri å lage meg noe spesielt til mat når jeg er alene, blir alltid så mye mat igjen så jeg må kaste og det føles så bortkastet. Så da passet det bra å spise med Ivan idag! Vet ikke helt hva vi skal spise, jeg foreslo wok, så vi får se om det blir det. Så er det jo halloween også, så tenker å kjøpe litt snacks å se noen skrekkfilmer. 🙂 Så skal sikkert jeg og Anders se mer på Stranger things når han kommer hjem. Digger den serien, så kul! Den finnes på netflix.

På snakk om halloween, jeg hadde så sykt mareritt i natt! Jeg har ikke hatt mareritt på lenge, men på halloweennatten fikk jeg altså det, haha sykt tilfeldig. Skikkelig halloweendrøm hadde jeg, så nå skal dere få høre. Jeg drømte at jeg satt i bilen til noen, og så kjørte vi forby en mann. Jeg snudde meg i bilen for å se på mannen, og plutselig tar han opp en pistol og skyter seg selv i hodet. Jeg fikk helt panikk og ropte til de andre i bilen hva jeg så, men de kjørte litt videre og stoppen utenfor et kjøpesenter. Så ringer de politiet, og etterhvert kommer det masse politi og sykebiler. De jeg satt i bil sammen med (som jeg forresten ikke aner hvem var, haha) dro også der mannen hadde skutt seg selv. Jeg ble igjen helt alene utenfor dette kjøpesenteret. Det blir helt stille, og jeg begynner å bli redd. Plutselig ser jeg en person komme mot meg, og det er denne mannen som skøt seg selv. Han mangler overkroppen, og kommer gående mot med med bare beina og magen, uten hodet og brystet. Jeg blir skikkelig redd og løper, og han løper etter meg. Det var helt forferdelig, og jeg klarte ikke våkne. Til slutt våknet jeg, og da var jeg helt svett. Jeg måtte på do, men turte så vidt å gå dit, haha! Herregud det er psykisk tortur å ha mareritt, jeg vil så gjerne bare at det skal være en drøm, men så klarer jeg ikke våkne. Så tror jeg at det jeg drømmer er ekte, fordi jeg ikke våkner og det føles jo så ekte. Heeelt jævlig! Det var noe mer jeg drømte også, men det husker jeg ikke. Men det var noe skummelt det også. Sett for mye på skrekkfilmer si? Haha, tror det!

Uansett, håper dere får en fin halloween! Selv så elsker jeg halloween, skulle ønske jeg var i Amerika på denne tiden, der tar de jo helt av! Jeg liker jo alt som handler om spøkelser og overnaturlige fenomener. Synes det er sååå spennende, men også veldig skummelt. Jeg har så lyst til å besøke hjemsøkte steder og sove over der med en gjeng en gang, det hadde vært så kult. Haha!

Happy halloween! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg