jeg gir opp

Hallo! Nå har vi nettopp hatt besøk av faren & co til Anders, og snart kommer moren hans. Den o store besøks dagen i dag, haha! Men det er bare koselig, han hadde jo bursdag i går. Etterpå blir det å se siste to episodene av Stranger things. Gleder meg, men trist at vi snart er ferdig med sesongen! 😞

Til overskriften, i dag fikk jeg en ny pakke i posten. Det var den tredje kjolen jeg bestilte, så jeg håååpet virkelig at denne passet. Men tror dere den passet? NEI! Faeeen altså, den var aaaalt for liten. Den kunne seriøst passet en 11 åring. Så trang var den. Så den må også returneres, og nå har jeg ikke tid til å bestille en ny kjole. Julebordet er jo om 3 dager. At det skal være SÅ vanskelig å bestille kjoler! Alle har vært helt fucket i størrelsen, så nå gir jeg opp. I morgen drar jeg til Steinkjer med en kompis for å heller prøve å finne en kjole der. Jeg vil bare ha en svart kjole, så håper virkelig jeg finner en. Det skal ikke være enkelt, lol. Å handle på nett er egentlig et mareritt, størrelsene er jo så rare så er jo helt umulig. Den kjolen jeg fikk i dag bestilte jeg i XS, men kunne sikkert kjøpt denne i M, siden den var så sinnsykt liten i størrelsen. Irriterende!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg