drømte at jeg var gravid

Herregud, i natt hadde jeg skikkelig mareritt. Jeg drømte at jeg var høygravid, og skulle snart føde. Jeg hadde seriøst vondt i drømmen, og så var det helt rart, jeg kjente liksom ungen når jeg tok meg på magen. Så sykt ekkelt! For noen er kanskje dette en god drøm, men for meg var det et mareritt. Jeg ville absolutt ikke ha noen unge, og angret meg for at jeg hadde blitt gravid. Jeg klarte ikke våkne heller, så til slutt måtte jeg bare finne meg i at dette var «ekte». Haha, uff så jævlig! Det var rett før jeg skulle føde, og jeg gruet meg noe vanvittig. Æææ den drømmen var så fæl! 🙈

For å være helt ærlig så er jeg ikke så giret på å få barn. Det forandrer seg sikkert med årene, men hva om det ikke gjør det? Jeg bare føler det ikke er smart for meg å få barn, for hva hvis ungen blir som meg? Jeg er innadvendt, mindre smart, sosialt dum og har ikke evnen til å liksom få til noe i livet. Jeg vil ikke føre disse dårlige egenskapene videre til barna mine. Dessuten vet jeg ikke om jeg hadde blitt en god mor, jeg blir lett irritert og sur over småting. Uff nei, akkurat nå vet jeg ikke helt.

Anywaysss, jeg er fortsatt i Verdal. Funderer på om jeg skal sove over en natt til. Nå blir det straks middag ihvertfall. Blir kjøttkaker, det et det ikke ofte jeg spiser, men jeg liker det veldig godt. Når jeg spiser kjøttkaker en sjelden gang, så er det fjorland. Laaaangt ifra like gode som de bestemor lager. 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg