katten angrep meg

Hallo. Jeg er fortsatt på Verdal, men tenker å dra hjem om ikke så alt for lenge. Blir ikke så jeg sover over en natt til allikevel, jeg skal jo til sykehuset i morgen på Levanger klokken halv ti. Jeg skal jo ta på sånn EKG ledninger osv der, så da blir det så ork å dra med toget så tidlig. Jeg skal ha på disse ledningene et helt døgn, så er glad jeg fikk fri fra jobb i morgen. Vet ikke hvordan det er å være på jobb med dette på. Aner ikke hvordan det fungerer heller.

Haha, se på luringen som ligger og jakter på fugler under treet. Denne katten er så sykt fin! Ikke ofte man ser helt hvite katter. Ann-Bjørn heter katten, jeg loller! 

Spiste vafler til frokost i dag, nammis. Jeg elsker vafler, men helst kun når man lager oppskriften selv. Sånn ferdigpakke man kjøper i butikken er ikke særlig god, vaflene blir så sprø og det liker jeg ikke. Tjukke, myke vafler er det beste, aka bestemor sine!:-)
 

Sto opp til dette her i dag, stekte kongler. Luktet fælt i hele huset! Javel, dette vi skal ha til middag i dag ja, tenkte jeg. Kongler, yummi! Lol. Neida, de holder på å skal lage noe pynt av de, så har de tørket dem i ovnen. Lukter IKKE godt.
 

Over til overskriften! Denne katten på bildet over er naboen her sin katt, men pleier å komme til bestemor for å stjele mat. En dag møtte jeg henne utenfor her, og hun kom løpende mot meg. Jeg koste litt med hun, og så gikk jeg videre. Plutselig hyler hun og angriper og begynner å slå etter leggen min med labbene. Altså, WHAT? Hva skjedde liksom, hahaha! Merkelig katt, hun virket jo såå glad og kosete, og så plutselig angriper hun meg. Jaja, det var jo… koselig. Merkelig katt.

Kosebuksa er på i dag og jeg har null sminke i ansiktet. Bortsett fra fuktighetskrem da, men det er jo ikke sminke og tørker jo inn i huden. NULL sminke altså, og det er så godt. Ikke at jeg bruker så mye til vanlig heller. Dere vet de jentene som sier de har null sminke på, men har på både mascara, øyebrynssminke og litt pudder i ansiktet. Null sminke du liksom. Jeg elsker å gå helt sminkefri, er så digg å kunne gni seg i ansiktet uten å tenke på at alt blir gnidd utover! Skulle ønske jeg var litt mer naturlig pen, da skulle jeg ha gått sminkefri hver eneste dag. Men det kan jeg ikke, jeg kan seriøst ikke komme på jobb helt sminkefri. Da ville alle trodd jeg kom rett fra tidenes narkofest. Jeg ser jo ut som en sliten narkoman uten noe sminke! Haha, fyfaen. I tillegg har jeg noen ekstreme groper under øynene. Har lenge tenkt på å fylle noe under der, er det noen som har gjort det før? Hjelper det mot ringer under øynene også eller? Skal sjekke det opp.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg