god morgen

Hei, og god morgen! Jeg har nettopp vært på sykehuset for å ta på meg noen ledninger som skal måle(?) hjertet mitt. Jeg har jo en genfeil som heter lang qt-tid, er derfor jeg har de på. Skal ha de på i hele to dager, trodde det bare var en. Bah! Får håpe jeg ikke klarer å rive de av, haha. Nå har jeg nettopp spist frokost og god morgen norge står på tv’en. Jeg liker morgenen når jeg har fri, så godt å bare dra med seg dyna på stua og tulle seg inn imens man ser på tv. Akkurat når ble jeg veldig trøtt, så tror jeg skal sove litt. Dere får ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg