litt lang powernap

Nå har jeg akkurat skjært opp grønnsaker, straks blir det chili con carne til middag. Gleder meg, det er så godt og jeg holder på å sulte ihjel! Jeg våkna for et par timer siden, hehhh. Skulle bare ta meg en liten powernap etter jeg kom hjem fra sykehuset i morges, og våknet HALV FEM!!! Det ble nesten er 6 timer lang powernap det. Faen altså, men heldigvis starter jeg ikke før 12 på jobb i morgen. Tror ikke jeg får sove med det første i kveld ihvertfall, haha. Jeg har vært så trøtt i det siste, jeg vil bare sove hele tiden. Det er vel fordi mørketiden er her. Uff det blir mørkt så tidlig nå, og enda tidligere skal det bli. Høsten/vinteren kan være koselig den, bare synd det blir så mørkt. 

Haha, ledningene henger til alle kanter. Og dette skal jeg ha på i 2 dager, haha. Men er egentlig ikke så ubehagelig å gå med, er bare ubehagelig å ligge. Er redd jeg skal klare å rive dem av meg når jeg ligger. Men de er festet godt i sånn tape ting, så går vel bra. Ser ut som jeg har på meg en selvmordsbombe, lol<3 Nå skal jeg snart spise og så se på Truls ala Hellstrøm, digger det programmet. Jeg liker alltid å se på noe når jeg spiser middag, og da blir det ofte noe med Hellstrøm. Mange misliker han, men jeg diggerrr han! Synes det er litt gøy at han er så arrogant, han er det på en morsom måte liksom. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg