svart juletre

Hallo! Nå kom jeg og Anders nettopp hjem, har vært å besøkt faren hans. I går var vi å besøkte bestemor og dem der, så har vært en liten familiehelg denne helga. Nå skal jeg bare slappe av! Ser det har kommet ny sesong av Outlander, så tenker å se på det. Jippi! Digger den serien, er så bra. Har ventet på sesong 3 leeenge. I går begynte vi å se på Avatar også, så skal se ferdig resten i dag tenker jeg. En av mine favorittfilmer faktisk! Jeg sjekket opp når film nummer 2 kommer, for jeg trodde det var i 2018. Men gjett når den neste Avatarfilmen kommer? I 2020!!! OMG! Ble så skuffet, aner ikke hvorfor jeg trodde den skulle komme i 2018. Har ventet på nummer 2 i åtte fuckings år! Haha…

Sjekk den kule juletrekula da?! Gikk forbi den en dag jeg var på jobb, og måtte bare ta bilde av den. Sååå lekker og kul! Fristet å kjøpe noen, men tror de var litt dyr og dessuten har vi ikke noe juletre. Jeg har veldig lyst på et svart juletre, det hadde blitt så kult og hengt noen slike kuler på et svart tre, pluss noen andre fine kuler i gull og sølv. Tror det kunne blitt skikkelig fint! Desverre har vi ikke plass til en juletre siden vi bor i en leilighet med skråtak. Vi hadde sikkert hatt plass til et, men leiligheta vår er egentlig litt for liten. Da hadde vi sikkert klart og veltet juletreet, hahah! Men når vi en gang flyttet til en større leilighet, DA skal jeg ha svart juletre! Høhø. 😉 For tiden er jeg på jakt etter et svart lammeskinn, men finner ingen i butikkene. Søkte litt på nett, og fant et fint til slutt. Skal vente til jeg skal til Trondheim først, kanskje jeg finner et der. Jeg er veldig glad i svarte detaljer. Den dagen jeg får egen leilighet som jeg kan pusse opp slik jeg vil, så skal jeg ha en eller to svarte vegger i dempet sort, svart sofa og resten lyst. Og så skal jeg pynte med en eller to lyse pastellfarger for å bryte opp litt. Jeg vet sånn ca akkurat hvordan jeg vil ha det, det klør i fingrene etter å ordne det slik jeg vil ha.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg