julegavetips/julegaveønsker

Jeg har funnet litt frem litt smått og godt som kunne passet som julegaver! Jeg synes det er skikkelig vanskelig å handle julegaver, for hva skal man liksom kjøpe? Heldigvis er jeg ferdig med de fleste, men har fortsatt noen igjen. Ihvertfall, jeg har satt sammen en liten collage med julegavetips. Dette er gaver jeg ønsker meg selv! Når jeg kjøper gaver, så handler jeg alltid ting jeg kunne tenke meg selv. Synes det er veldig vanskelig når folk spør hva jeg ønsker meg, for da kommer jeg aldri på noe. Men nå har jeg tenkt litt, og her kommer noen tips, som jeg også ønsker meg selv! ↓

Julegavetips og ønsker ♥ 


Lammeskinn HER ♥ Votter HER ♥ T-skjorte HER


Bok 1 HER ♥ Bok 2 HER ♥ Bok 3 HER


Kopp HER ♥ Hvite latex roser HER ♥ Ansiktsmaske HER


Nøkkelring HER ♥ Selfiestang HER ♥ Ringlys HER


Kalenderperm HER ♥ Duftlys HER ♥ Notatbok HER


Rosa kniv HER ♥ Brødrister HER ♥ Poster (50×70) HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg