jævlig irriterende

Jeg sykler hver dag til jobb, og hver eneste dag blir jeg irritert. Her er to ting som irriterer meg noe jævlig når jeg sykler:
 

1. At folk må gå midt i veien på fortauet. Istedet for å gå på siden (som man skal gjøre, slik at de som sykler kommer lettere forbi) så går de midt på fortauet. Dette skjer hver eneste dag! Jeg kommer i god fart, men må sakte ned fordi denne dumme personen går midt i veien. Lær deg å gå på siden! Åh.
 

2. Biler som ikke stopper når jeg skal over gangfeltet. Dette er noe som nesten også skjer hver dag. Jeg vet at man ikke skal sykle over et gangfelt, og at det er en lov som sier at man skal gå over med sykkelen. Før så visste jeg faktisk ikke dette, nesten alle sykler jo over veien uansett. Jeg sakter jo farten før jeg skal sykle over, men det er sjeldent noen stopper, samme når jeg går. I går så skulle jeg sykle over gangfeltet da det kom en bil, og han bare kjører slik at jeg nesten blir påkjørt. En annen dag var det en kjerring som skulle ut på veien, og jeg kommer syklende. Da jeg er rett foran henne så ser jeg at hun ikke ser seg for, og kjører nesten på meg. Det var SÅ nære på, hun måtte bråbrense. Jeg legger ofte merke til at bilister ikke ser seg for. Håper nesten de kjører på noen og må betale en fet sum til den det gjelder! SÅ irriterende og ikke minst farlig.
 



Så yep, dette irriterer meg hver dag til og fra jobb, haha! Nå har jeg akkurat vasket av meg sminken, og skal legge meg om ikke så alt for lenge. I morgen skal jeg til Trondheim på julegavehandel sammen med tantene mine og bestemor. De kommer å henter meg klokken 08, så i morgen må jeg opp tidlig. Gleder meg til å dra til Trondheim, elsker å være der. Verdens koseligste by! Jeg har handlet de fleste julegavene da, mangler bare noen få. Så blir mest shopping til meg selv, haha. Skal ta med kameraet og knipse noen bilder. God natt folkens!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg