rett i seng

Hey. Kom hjem fra Trondheim for snart en time siden, og har nå hoppet rett i seng. Sov bare 5-6 timer i natt, så er såå trøtt. Tantene mine og bestemor hentet meg 08 i morges, og så kjørte vi rett til Trondheim. Har vært der å shoppet i hele dag, så nå er jeg sliten kjenner jeg. Skal bli godt å sove! Har hatt det veldig koselig i dag da. Det var veldig dårlig vær, så vi løp jo imellom butikkene som var ute. Snødde og regnet om en annen. Først spiste vi lunsj på Jordbærpikene, og senere kinamat til middag. Har sikkert lagt på meg 5kg i dag, haha. Var veldig god mat vi spiste på begge plassene! Fikk shoppet litt også, men mest til meg selv. Ble ikke så mange julegaver, fant bare til en. Men resten skal få penger uansett, så.

Nå skal jeg avslutte her. God natt!😴🌙

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg