bow down witches

Hvor kul er ikke denne bodyen?! Fikk den i posten i går, og hentet den i dag. Jeg håååpet at den skulle passe, og det gjorde den heldigvis. Den er fra nelly, og der er størrelsene ganske fucked, så nesten alt jeg har bestilt derfra i det siste har jeg måttet returnert. Å bestille fra nett er ikke alltid bare-bare, men denne satt som et skudd. Stoffet var veldig godt også.

Ellers så tenkte jeg å vise dere hva jeg kjøpte da jeg var i Trondheim. Så her er det! ↓


Levis bukse fra Carlings. Elsker denne, satt så bra på. Kan aldri få nok av svarte bukser, haha!
 


Langermet topp fra Bikbok.
 


Adidas genser fra Urban. Helt vanlig standard genser, men jeg elsker den fordi den FAKTISK PASSER. Omg. Det er ikke bare-bare å finne gensere som passer lille meg skal jeg si dere. Alle genserne blir alltid for store eller for lange, liker ikke at genseren går under rumpa liksom, eller at den blir posete. Men denne var perfekt!
 


Adidas tights fra Urban. Ååå, denne var så fin og satt så fint på. Elsker fargen! Den er vinrød, men ser litt lillarød-ish ut på bildet.
 


Votter fra Bikbok. Jeg mistet det eneste paret jeg hadde, så måtte kjøpe meg nye fordi det blir så kaldt når jeg sykler til jobb. Disse var så fine, og akkurat slike jeg lette etter. Elsker svart puskepels.
 



Og så kjøpte jeg dette fuskepels skinnet. Jeg lette jo etter et svart et, og dette fant jeg på Rusta. Veldig fint, og veldig billig. Betalte bare150 kroner for det, og jeg synes faktisk det er finere enn ekte lammeskinn. De hadde svart juletre på Rusta også! Hadde lyst til å kjøpe det siden det var så billig, men lot være. De hadde til og med rosa juletre der, haha så gøy. Hadde jeg hatt riktig interiør og en passende leilighet, så skulle jeg seriøst kjøpt et rosa juletre. For real! Lurer på hva Anders hadde sagt om jeg kom hjem med et rosa et. 😉 Det hadde han ikke godtatt uansett, haha! 

Uansett. Nå som jeg holder på å vise dere innkjøp, så vil jeg vise hva Anders fikk i posten i dag også. Han bestilte klær fra nettet her en dag, og jeg har jo nesten gledet meg mer til klærne kom enn han. Haha! Jeg synes det er så gøy med nye klær, uansett om det er til meg eller han. 

Jeg har mast lenge om at han må kjøpe seg en fin joggebukse han kan gå med hjemme, og endelig kjøpte han den her fra Adidas. Synes den er så fin, jeg har en lik selv, bare med hvite striper. Gutter med slik joggebukse på er sååå fint, haha. Jeg elsker klesstilen til Anders, mange av klærne hans ville jeg hatt selv om jeg var gutt. Er så glad for at jeg har en kjæreste med kul/fin stil, det har faktisk mye å si for min del. Gutter som ikke har peilig på klær er så usexy synes jeg. 
 



Anders jobber sent i dag, så nå er jeg hjemme alene. Vet ikke helt hva jeg skal finne på etter dette innlegget, men tror jeg skal se en film eller en serie. Eller kanskje jeg skal lese en bok, jeg har 2-3 bøker som ligger ulest faktisk. Jeg har ikke lest på lenge nå, jeg har bare ikke orket å startet på en ny bok. Jeg synes det er et lite tiltak å starte på en ny bok, jeg aner ikke hvorfor! Jeg kommer jo fort inn i nye bøker, så skjønner ikke hvorfor det er sånn. Jeg fikk en bok til jul i fjor, så burde vel kanskje starte på den. Jeg har fri i dag, så det er chill. Det er godt å være hjemme alene litt også. Meg og kattene.♥♥

Suzie som maste om å få ut tidligere i dag. Sto der å klorte på døra i en evighet, skulle jo tro hun hadde tenkt å klort seg igjennom. Vi kan ikke slippe kattene ut før etter klokken 15, for før det er husverta på jobb. Han har kontor her nede, og han liker ikke katter. Vi fikk jo nesten ikke ha katt her, kun om vi hadde dem inne. Han vet ikke at vi har to heller, haha. Så derfor kan vi ikke slippe dem ut på formiddagen. Se på dem som har like sko da forresten, høhø. Anders fikk nye vans i julegave av meg.
 

Luffy the dreamieslover. ELSKER dreamies, går rundt å maser om det hele tiden. Det første han gjør når vi står opp om morgenen og går på kjøkkenet, er å mjaue etter dreamies. Han vet akkurat hvilken skap de er i, så han ser alltid på det skapet. Haha, så søt!♥

Husker dere disse? Jeg så de hadde dem på 7-eleven, og måtte bare kjøpe med meg en. Jeg elsket dem her da jeg var liten! Pleide alltid å kjøpe med meg en sånn når vi skulle handle lørdagsgodt på MIX. Minner! Den er like god enda, bare liiiitt dyrere. Den kostet 16 kroner (eller så var det 13) og det var litt dyrt for denne lille flaska. Før tror jeg den kostet 5 kroner eller noe sånt. Herregud, prisene forandrer seg noe sinnsykt!

Nå skal jeg avslutte her. Kom gjerne med noen film eller serietips!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg