uken som gikk

– Uken som gikk –

AKKURAT NÅ
Nå har jeg nettopp vasket kopper, satt på en klesvask og dusjet, og nå har jeg tent lys og ligger å slapper av i sofaen. Svenske hollywoodfruer står på i bakgrunnen, og jeg blir så flau over Gunilla at det gjør fysisk vondt. Haha! Jeg døøør av den dama der, hun er jo helt syk. På snakk om Svenske hollywoodfruer, endelig har det kommet en ny sesong. Woho, haha! Etter dette innlegget skal jeg se Outlander og reprisen av Åndenes makt. Anders er på jobb, så jeg er hjemme alene i kveld. Jeg har har hatt fri i dag, så har ikke gjort så mye egentlig.

UKENS OPPTUR
Jeg er ferdig med alle julegavene, woho! Slipper jeg å tenke på det i desember. Ellers var det veldig trivelig da jeg var i Trondheim forrige uke!

UKENS NEDTUR
Det har regnet nesten hver eneste morgen når jeg har syklet til jobb. Har vært klissvåt hver eneste dag, er rart jeg ikke har blitt syk. Haaater når det regner og blåser, da er det nesten helt umulig å sykle til jobb. Digg å sykle i motvind.

UKENS CRAVING
Sjokomelk og piano yoghurt! Jeg har en sjokomelk i kjøleskapet, så den skal jeg drikke etterpå. Dere vet den brune med sugerør, tror den bare heter sjokomelk. Den er god! Piano yoghurten er den beste yoghurten ever, men KUN den lyse! Den mørke er ikke noe god, og det som irriterer meg er at nesten alle butikkene tar inn kun den mørke. Hvorfoooor? Den er jo ikke noe god!

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At det er så støvete her. Åh, det bare frister så lite å vaske. Herregud, så fort støvete det blir! Det bare legger seg overalt. Jeg må ta meg en skikkelig vaskedag her hjemme en dag igjen, jeg må bare psyke meg opp til å gjøre det. Hater å vaske.
 

UKENS LÅT

UKENS TANKE 
Hmm, ingenting spesielt.

UKENS INNKJØP

Klærne øverst og lammeskinnet handlet jeg i Trondheim, bodyen på det nederste bildet er fra nelly.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

”Jævlig irriterende” er det mest leste innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg