gruer meg så sykt

Hallo! Nå har jeg nettopp ordnet meg og spist, og straks skal jeg dra til jobb. Jeg gruer meg så syyykt til å ut, er så kaldt! Er -8 ute, og det er mer enn kaldt for meg ihvertfall. Kommer til å fryse ihjel, frossenpinn som jeg er. Hater vinteren når jeg må ut! 😣 Den er kun koselig når jeg bare skal være inne. Gleder meg til jeg er hjemme igjen, det blir ikke så alt for lenge til heller. Jeg jobber 16-20, så er bare en kort dag i dag. Nå skal jeg pakke meg inn i skjerf og votter og så komme meg avgårde. ❄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg