black shitday

Herregud, så lei jeg er av black friday (eller shitday) tilbudene som florerer over alt. På jobb i dag var der mildt sagt hektisk, men det er helt okei, da går tiden raskere. Det som er mindre okei, eller ganske irriterende, er at jeg har blitt bombardert med meldinger og e-post om alle de jævla tilbudene. Jeg er snart blakk, (tror jeg var det sist black friday også) så jeg har ikke råd til å kjøpe noe uansett. Kunne ikke black friday heller vært etter en lønningsdag??? Jeg fikk bruk for noen av tilbudene i dag allikevel da. Jeg er helt tom for min faste ansiktskrem, så måtte på apoteket for å kjøpe ny. Jeg bruker en fra no7, og denne gangen tenkte jeg å kjøpe med en nattkrem i samme serien. Hun selgeren var sykt god, og fikk lurt meg til å kjøpe med en anti-age krem for å ha under øynene også. Jeg trodde jeg skulle spare masse penger siden det var 40%, men jaggu ble det litt over 500 kroner for alt. Faen, haha! Men så har jeg disse kremene i en evighet da, og så er det veldig gode produkter, så sånn sett er det helt okei. Dagkremen har jeg hatt i flere måneder, og da brukte jeg den om natta også. Jeg elsker den! Har også kjøpt rensevann i samme serien, så nå må huden min bli fornøyd. For noen år siden var jeg utrolig dårlig til å ta vare på huden, jeg vaska aldri av sminken om kvelden, og brukte heller ikke fuktighetskrem. Stakkars hud! Det er så viktig å ta vare på huden, det har jeg innsett nå.



Jeg og Anders har nettopp sett en film som het ‘Collateral beauty’, og den anbefales. Synes det var en fin og litt trist film. Blir nok en film til etterpå, vi måtte bare ha en liten pause fra tv’en først, haha. I morgen skal jeg på jobb igjen, men begynner ikke før 12, så da kan jeg sove litt lenge. Jeg har jobbet helg kjempemasse i det siste, så gleder meg til en frihelg snart. Da skal jeg gjøre INGENTING, kun se på Outlander, filmer, spise god mat og være oppe lenge uten å tenke på at jeg må opp tidlig dagen etterpå. Dere får ha en fin helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg