helt dau

I dag har formen vært veldig dårlig, hele kroppen verker. Jeg var kvalm tidligere i dag, og var sikker på at omgangen var på vei. Jeg var jo på besøk hos mamma i forrige uke, og der hadde de nettopp hatt omgangssyka. Tenkte jeg sikkert hadde blitt smittet, men så gikl det over. Takk gud for det! Å kaste opp er noe av det verste sol finns, får jo nesten panikk. Jeg har ingen matlyst i dag, så magen er nesten tom. Det kjennes, så skal presse i meg en banan og litt sjokomelk nå. Det metter ihvertfall, uten at jeg trenger å spise så mye. Håper jeg blir bedre fort, hadde egentlig tenkt å rundvaske leiligheten, men det får jeg gjøre senere.

Ellers har det ikke skjedd stort her. Jeg ble forresten litt redd i natt, soveromsdøren åpnet seg plutselig. Luffy sto og klønet på døren i en evighet, og plutselig åpnet den seg. Jeg håper det bare var han som har lært seg å åpne dører, og at det ikke har begynt å spøke her. Haha! Da hadde jeg seriøst flyttet på dagen. Nå skal jeg presse i meg litt mat før jeg dør av sult. Så skal jeg hente dyna, fryser ihjel! Vurderer nesten å skru opp varmen til 30 grader, haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg