min kjære dundyne

Hei! Nå ligger jeg gjemt i sofaen under dundyna mi. Det har seg nemlig slik at varmeovnen på stua har sluttet å funke, så her inne er det mildt sagt iskaldt. Skikkelig irriterende at ovnen må streike når det er som kaldest ute. Noe dritt! Må vel kjøpe en oljeovn å ha på stua. Jeg er så glad for at jeg har en skikkelig varm dundyne, den varmer veldig. Før hadde jeg fiberdyne, men dundyne blir noe heeelt annet synes jeg. Så fluffy, luftig og varm! Er som å sove i himmelen, haha.♥ Skal aldri gå tilbake til fiber igjen. Etter jeg begynte å jobbe på Kid, så ble jeg veldig oppmerksom på sånt. Før sov jeg i en dritdårlig, tynn sommerdyne hele året liksom. 

Anders har gått og lagt seg fordi han begynner på jobb klokken 06 i morgen (stakkar), så jeg hadde tenkt å sett på Outlander på netflix. Men selvfølgelig har jeg sett alt, og det kommer ikke ny episode før mandag. Baaah, hva skal jeg se på da? Jeg ser jo på Punisher på netflix også, men den serien ser jeg på sammen med Anders. Tror han hadde blitt sur om jeg så den uten han, haha! Kanskje jeg bare skal drite i alt og se på Mean girls, haha. Jeg elsker den filmen faktisk, men jeg har sett den så mange ganger. Husker jeg så den filmen for første gang på ungdomskolen. Vi skulle få se film i klassen, og læreren hadde valgt Mean girls, av alle filmer. Tror det var en mann som valgte filmen også, han hadde vel ikke noe imot å se på den. ;-)))) Lol.

Uansett. I morgen skal Anders ha besøk, så jeg drar til Verdal for å besøke pappa og familien der, og sover over. Jeg fikk høre at broren min har fått omgangssyka i dag da, så da ble jeg litt skeptisk. Jeg er livredd for å bli smittet, men drar allikevel. Skal kjøpe antibac (og kanskje munnbind, hahaha), nekter å bli smittet. I går spiste jeg så forbanna mye fruktsalat som jeg hadde laget, jeg ble dritkvalm rett før jeg skulle legge meg. Jeg lå i senga, og kjente at jeg ble kvalmere og kvalmere. Til slutt måtte jeg gå opp fordi jeg trodde jeg måtte spy, så jeg trodde det var omgangssyka som hadde kommet. Men det gikk over. TAKK OG PRIS! Ble så lettet, haha. Jeg hadde enkelt og greit bare spist meg kvalm. Men fruktsalat er jo så gooodt! Har enda masse igjen, laget en hel bolle i går. Så etterpå skal jeg hente meg en stor skål. Så skal jeg spise godteri og drikke julebrus. Det er jo helg!

Nå har jeg tent dette fine duftlyset som er fra Kid, det lukter så godt! Jeg elsker det. Jeg brukte opp det forrige, så kjøpe et nytt her om dagen. Nå skal jeg finne noe å se på. Dere får ha en fin helg! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg