6 ting du ikke visste om meg

6 ting du ikke visste om meg


– Jeg har ikke noe behov for å gifte meg. Det føles som om jeg er den eneste jenta i hele verden som ikke drømmer om å gifte meg. Hvis jeg isåfall skal gifte meg, så vil jeg kun gjøre det for å få det på papiret, sånn at jeg og Anders faktisk kan kalle oss gift. Jeg vil absolutt ikke ha noe bryllup, det vil heller ikke Anders. Så nope, det blir ikke noe bryllup her i gården! Haha! Føler det er litt gammeldags uansett egentlig.

– Jeg raper aldri. Jeg kan ikke engang å rape, lol. Hvis det uheldigvis kommer en rap, så blir jeg kvalm og brekker meg nesten. Det verste jeg vet er folk som raper høyt, synes det er så ekkelt! Det er flere ganger jeg har behov for å rape, men jeg klarer det rett og slett ikke. Æsj!

– Jeg trekker aldri opp etter meg på do om natta. Jeg tør ikke! Jeg blir så redd høye lyder om natta når det er mørkt, haha. Etter å ha vært på do så løper jeg tilbake til soverommet.

– Jeg elsker luften av kaffe. Spesielt den nescafe gull pulverkaffe lukter heeelt magiskt godt, jeg kan stå på kjøkkenet og bare lukte på pulverkaffen i en evighet. Jeg har faktisk lært meg å like kaffe også, men drikker det aldri. Før hælte jeg ikke smaken, men nå er den helt okei. Jeg har ikke som mål å lære meg å like kaffe da, er redd tennene mine skal bli veldig gul.

– Når jeg leser bok, så får jeg en tvangstanke hver gang jeg skal bla om. Jeg bare MÅ sjekke at jeg ikke har hoppet over en side, og jeg må alltid dobbeltsjekke. Det er faktisk veldig irriterende, det kribler i hele kroppen om jeg ikke sjekker. Noen ganger prøver jeg å nekte meg selv å sjekke, for jeg VET jo jeg ikke har hoppet over en side. Haha, skikkelig rart egentlig.

– Ofte når jeg var barn, så kunne jeg tenke at livet bare var et spill, og at det var noe eller noen som styrte oss. Av og til ble jeg litt redd fordi jeg tenkte at for eksempel mamma og pappa ikke var ekte. At ingenting var ekte, ting og mennesker var bare brikker i et spill. Det var ikke noe jeg tenkte på ofte, eller som plagde meg – jeg følte det bare i øyeblikk – men det kunne skremme meg. Jeg kan enda huske disse følelsene, hvordan de føltes. Det er noe av det merkeligste jeg har følt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg